Elke woensdagmorgen komt de Kangoeroegroep voor groep 6 t/m 8 bij elkaar. Kinderen van scholen uit Ypelo, Notter, Enter, Hoge Hexel en Wierden komen op de Kluinveenschool bij elkaar om te werken aan individuele doelen en verschillende vaardigheden.

Deze Kangoeroegroep heeft meegedaan aan de wedstrijd “watervoorziening” in het kader van het 25 jarig bestaan van Stichting De Brug. Op woensdag 1 februari 2017 hebben zij hun plan, de maquette, een prototype van Knex en de film aan hun ouders en anderen gepresenteerd. Het zag er geweldig uit. Complimenten.

We kunnen natuurlijk nog niet laten zien wat ze gemaakt hebben want de wedstrijd loopt nog. Dus wat dat betreft nog even wachten tot de maand mei. Wel een paar foto’s van de presentatie van vandaag.