Steun ons werk!

1. Online doneren / machtging

Klik hier om online te doneren via iDeal, machtiging, creditcard of PayPal.

(Let op : 5% onkosten gaat van uw gift af)

2. Schenking of Nalatenschap

Steun ons door middel van een schenking of nalatenschap.

3. Organiseer een actie

Inzamelingsactie, voorlichtingsavond, collecte of gebed.

Maakt u een bedrag zelf over, kies dan ons rekeningnummer van de ABN bank : NL16 ABNA 0406472661

4. Machtigingsformulier automatische incasso

Wilt u ons werk steunen d.m.v. een schenking?
Dat kan sinds 1 januari 2014 op een simpele manier. U hoeft niet meer naar een notaris voor een akte van schenking, maar u kunt dit nu zelf via dit formulier. U kunt zelf aangeven hoeveel en hoe lang u wilt schenken.

Schenken.nl

Meer informatie is ook te vinden op www.schenken.nl.
Stichting De Brug is bij deze site aangemeld als goed doel. Wij hebben een ANBI beschikking zodat uw (periodieke) giften fiscaal aftrekbaar zijn. Natuurlijk kunnen wij u ook de benodigde papieren per post of e-mail toesturen.

U kunt ons werk ook steunen met uw nalatenschap. Misschien is het een vorm van geven waar u liever (nog) niet over nadenkt. Toch is het goed om u alvast te laten informeren over de mogelijkheden. Zo kunt u zichzelf ervan verzekeren dat uw nalatenschap wordt bestemd voor zaken die u aan het hart gaan.

Wilt u meer weten over deze manieren van geven? Vraag vandaag nog de informatie aan.
Wij geven u dan antwoorden op vragen als:

• Wat is nou precies een periodieke schenking of nalatenschap?

• Waar moet ik op letten?

• Wie kan mij helpen als ik vragen heb?

Bestuur en directie van stichting De Brug hebben de Spie-en-werkers in Cambodja als vrienden leren kennen. Vrienden, die vanuit de liefde tot de naaste hard werken aan de herbouw van hun land. Deze Cambodjaanse vrienden hebben echter steun van buiten nodig. En via stichting De Brug vragen ze aan u: wilt u op uw wijze meedoen met dit werk?

Het kan op de volgende manieren:

• U kunt een actie houden om geld in te zamelen voor een geselecteerd project. Wij kunnen u daarin adviseren en zijn graag bereid om u daar mee te helpen.

• U kunt een voorlichtingsavond organiseren. De Brug helpt graag met ondersteuning en voorlichtingsmaterialen (zoals brochures en powerpoint presentaties). Ook kunnen we ter plaatse ons werk presenteren.

• Wilt u een collecte in uw kerkelijke gemeente houden, dan heeft u daar uiteraard toestemming van uw kerkenraad voor nodig. Uiteraard kunt u bij Stichting De Brug terecht voor meer informatie over onze organisatie of over een specifiek project waar u voor wilt collecteren.

• Christenen kunnen dit werk opdragen in gebed, bij de God van hemel en aarde, de Gever van alle goeds.