Hier kunt u lezen wat we in een extra werkbezoek hebben gedaan. De organisatie zal grondig veranderen. Daar zullen we in de volgende brief meer aandacht aan besteden.

Groepsreis naar Cambodja 2020

Van vrijdag 16 tot en met zaterdag 31 oktober 2020 organiseren we weer een groepsreis naar de projecten van Spien in Cambodja. U kunt dan met eigen ogen zien wat er gedaan is met het geld van Nederlandse donoren en ook wat er nog steeds nodig is in onze werkgebieden. Ook zullen we een bezoek brengen aan Tuol Sleng, het genocide museum, en aan één van de Killing Fields waar u een beeld krijgt van wat er zich heeft afgespeeld tijdens het brute bewind van Pol Pot. Een boottocht op de Mekong Rivier behoort ook tot de mogelijkheden. Daarnaast willen we ook een paar christengemeenten bezoeken in het zendingsgebied van ds. Koy in de jungle in het noordoosten van Cambodja. Het belooft weer een indrukwekkende reis te worden. De groep vliegt gezamenlijk naar Cambodja en overnacht in goede hotels.

Bent u geïnteresseerd, of wilt u meer informatie, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. We sturen u dan informatie toe over de reis. Er kunnen maar een beperkt aantal deelnemers mee. Dus reageer snel!

Lees hier de hele brief : Nieuwsbrief 90